diumenge, 7 de març del 2021

AVALUACIÓ

En aquest punt, referent a l'avaluació grupal de l'assignatura, adjunto el document realitzat l'últim dia a l'aula amb tot el grup classe. En ell s'avaluen diferents punts clau, tals com si s'han assolit o no els objectius i continguts de l'assignatura, si l'aprenentatge ha estat suficient i profitós, entre d'altres, tal com s'observa en la següent imatge: 



Després d'avaluar l'assignatura de forma global, he volgut destacar diferents punts forts i punts febles que considero que han caracteritzat l'assignatura de l'Educació física en el curs 2020-2021.

D'una banda, pel que fa als punts forts, crec que el més destacat ha estat la metodologia i el sistema d'avaluació emprat. Destaco positivament el fet de realitzar una carpeta d'aprenentatge, ja que el procés d'E-A és molt més significatiu que no pas realitzar un examen on és difícil la reflexió i l'argumentació. Un altre punt a destacar ha estat la manera en com ha estat enfocada l'assignatura, ja que ha estat molt procedimental i vivencial fet que ens ha permès viure experiències en primera persona. Finalment, cal considerar que gràcies als conceptes i activitats treballades, les quals han estat molt innovadores, m'he pogut allunyar de l'educació física tradicional que recordava de la meva etapa a l'escola. 

D'altra banda, pel que fa als punts dèbils, considero que han estat menors que els forts. Un fet que vull ressaltar ha estat la durada del fitcoin race, ja que malgrat tractar-se d'una activitat innovadora i cooperativa, la qual, des de la meva perspectiva és vista com a punt fort, la durada ha estat molt llarga,no amb relació als hàbits creats, que son positius, sinó al fet d'haver-se de gravar, editar i anotar les diferents activitats físiques que vas realitzant durant el dia a dia. 

És per això que, fent una visió global de l'assignatura i tenint en compte els ítems esmentats a la fitxa, situaria el meu aprenentatge en un valor del 4,5 sobre cinc. 




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada